جشنواره فیلم بغداد افتتاح می‌شود

جلسه هماهنگی برای برگزاری جشنواره فیلم بغداد با حضور عمار العرادی، معاون جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد و حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی ایران در عراق در محل این رایزنی برگزار شد. در این دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با بیان اینکه جشنواره فیلم بغداد یک افق بین‌المللی در عرصه هنر است، گفت: ایران آمادگی خود را …

جلسه هماهنگی برای برگزاری جشنواره فیلم بغداد با حضور عمار العرادی، معاون جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد و حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی ایران در عراق در محل این رایزنی برگزار شد.

در این دیدار رایزن فرهنگی کشورمان با بیان اینکه جشنواره فیلم بغداد یک افق بین‌المللی در عرصه هنر است، گفت: ایران آمادگی خود را برای کمک به برگزاری این جشنواره اعلام می‌کند.

پس از آن معاون جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد ضمن قدردانی از حمایت‌های ایران برای برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد در پنج روز برگزار خواهد شد که یک روز آن مختص سینمای ایران است.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شده تا این جشنواره با نمایش فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش افتتاح شود.

العرادی همچنین گفت: به دنبال ارتباط با سینمای ایران هستیم و می‌خواهیم روابط ما در این عرصه بیش‌تر شو؛ به همین دلیل درخواست برگزاری کلاس‌های آموزش کارگردانی برای سینماگران عراق را مطرح می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا