تامین تله کام برنده اپراتور سوم شد

“ذبیح الله فیض آبادی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا واگذاری اپراتور سوم به شرکت تامین تله کام را تایید کرد وازآغاز کار این پروژه خبر داد.   بر اساس اطلاعات واصله مهندس “رضا تقی پور” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و “صادق محصولی” وزیر رفاه و تامین اجتماعی با امضا قراردادی این پروژه ، اپراتور سوم را به تامین …

“ذبیح الله فیض آبادی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا واگذاری اپراتور سوم به شرکت تامین تله کام را تایید کرد وازآغاز کار این پروژه خبر داد. 
 بر اساس اطلاعات واصله مهندس “رضا تقی پور” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و “صادق محصولی” وزیر رفاه و تامین اجتماعی با امضا قراردادی این پروژه ، اپراتور سوم را به تامین تلکام که  متعلق به سازمان تامین اجتماعی است واگذار کردنده اند.
طی ماه های اخیرسازمان های خبری موبنا و ماهنامه تلفن همراه بارها برنده شدن تامین تلکام را اعلام کرده بودند اما حتی در یک مورد سازمان تنظیم مقررات با رد این مطلب اعلام کرد که پروانه اپراتور سوم تلفن همراه به هیچ شرکت و یا کنسرسیومی اعطا نشده است.
اواخر سال گذشته وزیر ارتباطات  در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن این پروژه قبل از پایان سال گذشته خبر داده بود واعلام کرد که سیمکارت های اپراتور سوم اوایل سال ۸۹ وارد بازار می شود.
اپراتور سوم باید ظرف مدت ۱۵ سال ۱۷ میلیون سیمکارت تلفن همراه به بازار عرضه کند که با اجرایی شدن این پروژه پیش بینی می شود رقابت برای ارائه سرویس های متنوع و با کیفیت میان چهار اپراتور اول،تالیا، دوم و سوم شکل گیرد.
شرکت ارتباطات تامین شمس نوین ( تامین تله کام ) با سرمایه‌گذاری شمس تامین تاسیس شده و یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا (سازمان تامین اجتماعی) است که ابتدا با اپراتور اماراتی اتصالات برای حضور در مزایده اپراتور سوم تشکیل کنسرسیوم داد، اما به دلیل عدم انجام تعهدات طرف خارجی از‌ این پروژه کنار گذاشته شد.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا