پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی های B5722 و I8000 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۲۳۳ و ۵۲۰هزار تومان به فروش می رسد. صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی B5722 …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی های B5722 و I8000 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۲۳۳ و ۵۲۰هزار تومان به فروش می رسد. صفحه نمایش TFT لمسی، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی B5722 به شمار می آید.
صفحه نمایش لمسی AMOLED ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی نیز از مشخصات فنی گوشی I8000 سامسونگ به شمار می آید.
گوشی F480 سامسونگ که بیش از دو سال است وارد بازار تلفن همراه شده نیز از فروش بالایی در بازار ایران برخوردار شده به بهای ۲۳۶ هزار تومان فروخته می شود. این گوشی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت تا هشت گیگابایت است.
 گوشی های S3653  و B3410  سامسونگ به ترتیب به بهای ۱۵۹ و ۱۶۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا