“چیرمن” گرانقیمت ترین گوشی آندروییدی مچی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتو موبایل، Ulysse Nardin  که برای ساخت ساعت های مچی گران قیمت شهرت دارد، سازنده تلفن های همراه رده بالا نیز هست و در گوشی خود  Chairman از سیستم عامل آندرویید استفاده کرده  است.  گوشی Chairman به عنوان اولین گوشی هوشمند دورگه جهان با نمایشگر لمسی و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اینتو موبایل، Ulysse Nardin  که برای ساخت ساعت های مچی گران قیمت شهرت دارد، سازنده تلفن های همراه رده بالا نیز هست و در گوشی خود  Chairman از سیستم عامل آندرویید استفاده کرده  است.  گوشی Chairman به عنوان اولین گوشی هوشمند دورگه جهان با نمایشگر لمسی و صفحه کلید عددی است. کیفیت ساخت این گوشی عالی بوده و دو قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ دلار و ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار دارد.
 گوشی Chairman که به روز شده است، از نمایشگر لمسی ۳.۲ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۳۲ گیگابایت حافظه و قابلیت خواندن اثرانگشت، پخش ویدیویی HD و احتمالا فیلمبرداری HD برخوردار است.
برخی برنامه های استاندارد گوگل در این گوشی نصب شده است. مانند YouTube، Google Maps، Gmail، Google Talk و Facebook. گرچه Chairman آندرویید را اجرا می کند، نسخه استفاده شده این سیستم عامل اعلام نشده است. باتری این گوشی تا ۸ ساعت حالت مکالمه و ۳۰ روز حالت آماده باش دوام می آورد.
ویژگی جالب دیگر این گوشی، سیستم قدرت Nardin Rotor kinTetic و Crown است. با Crown می توانید گوشی را برگردانده و پیچ آن را بچرخانید تا نیروی الکتریکی اضافی را به باتری بدهد. برای اینکه گوشی شما منحصر بفرد شود، می توانید رنگ های مختلف و فلزات گران بهای مختلفی را سفارش دهید. از این گوشی فقط هزار و ۸۴۶ عدد تولید شده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا