Navigation Edition 2710 نوکیا در ایران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، “علیرضا شفیع پور” مدیرکل نوکیا در ایران روز دوشنبه در نشستی ضمن مروری بر نسخه جدید ovi maps و سرویس مسیریابی رایگان به معرفی گوشی  Navigation Edition 2710 پرداخت و گفت: این گوشی نوکیا کمتر از یک ماه آینده برای اولین بار با گارانتی رسمی و با قیمت حدود ۱۴۰ هزار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، “علیرضا شفیع پور” مدیرکل نوکیا در ایران روز دوشنبه در نشستی ضمن مروری بر نسخه جدید ovi maps و سرویس مسیریابی رایگان به معرفی گوشی  Navigation Edition 2710 پرداخت و گفت: این گوشی نوکیا کمتر از یک ماه آینده برای اولین بار با گارانتی رسمی و با قیمت حدود ۱۴۰ هزار تومان  وارد بازار کشور می شود.
وی تصریح کرد: همگام با استراتژی نوکیا در راستای پیشتازی ارائه راه حل، با معرفی گوشی نوکیا Navigation Edition 2710 ارزان ترین گوشی GPS دار نوکیا حاوی نسخه جدید  ovi maps و سرویس مسیریابی رایگان، دسترسی به این راه حل رایگان نوکیا بازهم آسانتر شده است .
وی افزود: به همین دلیل پیش بینی می شود بعد از عرضه این گوشی در سطح بازار کشور مورد استقبال کاربران تلفن همراه قرار گیرد.
مدیرکل نوکیا در ایران ادامه داد: گوشی GPS دار نوکیا Navigation Edition 2710، همتای جدید نوکیا ۶۷۱۰ Navigator با قیمتی پایین تر اکنون امکان دسترسی به نسخه جدید ovi maps و همچنین نقشه های محلی به همراه سرویس مسیریابی رایگان نوکیا را بر روی گوشی ارازن تری میسر می کند.
شفیع پور تصریح کرد: با تجهیز گوشی های موبایل نوکیا به سرویس های مبتنی بر محل که منطبق با نیازمندهای هر منطقه است، اکنون کاربران تنها با یک گوشی ضمن برقراری ارتباط می توانند به راحتی به مسیریابی نیز بپردازند.
در ادامه این نشست خبری مدیر بازاریابی نوکیا در ایران ادامه داد: با سرویس رایگان مسیریابی رانندگی و پیاده روی نوکیا اکنون توانسته ایم دسترسی به مکان را راحت تر نماییم. این موضوع نه تنها منجر به افزایش روز افزون کاربرانی شده که همواره به دنبال نرم افزارهای جدید در زمینه نقشه و مسیریابی بودند، بلکه فرصت های جدید را نیز برای برنامه نویسان و اپراتورها ایجاد نموده است.
“وحید کاظمی نجف آبادی” افزود: با پوشش ۲۸ میلیون کیلومتر راه در بیش از ۶۰۰ هزار شهر در دنیا اکنون بالغ بر ۵/۱ میلیارد نفر می توانند از نقشه و مسیریاب نوکیا در محل زندگی خود استفاده نمایند که این خود باعث افزایش روز افزون مقبولیت این راه حل رایگان نوکیا در میان کاربران می گردد.
“امیر سلیمی” همچنین مدیربازاریابی محصولات نوکیا در ایران به بررسی مشخصات فنی این گوشی پرداخت و گفت: گوشی Navigation Edition 2710 نوکیا دارای کارت حافظه دو گیگابایتی داخل جعبه، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، بلوتوث و نقشه نوکیا است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا