استقرار دولت الکترونیک مستلزم برنامه‌ریزی‌های درازمدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی آذربایجان شرقی، علیرضا منادی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: وصول درآمدهای مالیاتی در استان آذربایجان شرقی روند مطلوبی دارد و با رعایت عدالت مالیاتی، مسیر روشنی را طی می‌کند.وی اضافه کرد: اقدامات انجام یافته در بخش‌های …

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی آذربایجان شرقی، علیرضا منادی در بازدید از اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: وصول درآمدهای مالیاتی در استان آذربایجان شرقی روند مطلوبی دارد و با رعایت عدالت مالیاتی، مسیر روشنی را طی می‌کند.
وی اضافه کرد: اقدامات انجام یافته در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اداره کل موجب توسعه و گسترش اقتصادی استان بوده و وصول به موقع درآمدهای مالیاتی، دولت را در ارائه برنامه‌های توسعه‌ای یاری می‌دهد.
منادی اظهار داشت: برنامه‌های جامع مالیاتی طراحی شده در این اداره کل که برای کل کشور ارائه خدمات می‌کند، موجب افتخار بوده و ظرفیت‌های نهفته استان را آشکار می‌کند.
نماینده مردم تبریز گفت: استقرار دولت الکترونیک مستلزم برنامه‌ریزی‌های درازمدت است و این نوع برنامه‌های جامع الگویی برای سایر ادارات می‌تواند باشد.
رسول رسولی، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت اداره کل تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم، برنامه‌های جامع مالیات مستغلات و ارث توسط کارشناسان این اداره کل طراحی شده و در حال حاضر در سراسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی در ادامه برنامه‌نویسی برای سیستم مشاغل خودرو همچنین وصول و اجرا خبر داد و افزود: در آینده نزدیک این دو برنامه نیز برای استفاده همکاران سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
در این بازدید منادی و هیئت همراه از سالن‌های مکانیزه ارث، نقل و انتقال، مستغلات، هیئت‌های حل اختلاف و سایر قسمت‌های اداره کل بازدید کردند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا