تعرفه استفاده از سرویس دایورت مانند مکالمه محاسبه می‌شود

*تعرفه‌ی سرویس دایورت تلفن همراه*عباس لطفعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نرخ تعرفه دایورت تلفن ثابت از داخل به تلفن خارج از کشور گفت: اگر مشترک تلفن ثابت به‌عنوان مثال با مشترک تلفن ثابتی که در کشور هند است، تماس بگیرد، نرخ هزینه تماس او دقیقه‌ای ۱۵۷ تومان محاسبه می‌شود.او …

*تعرفه‌ی سرویس دایورت تلفن همراه*
عباس لطفعلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره نرخ تعرفه دایورت تلفن ثابت از داخل به تلفن خارج از کشور گفت: اگر مشترک تلفن ثابت به‌عنوان مثال با مشترک تلفن ثابتی که در کشور هند است، تماس بگیرد، نرخ هزینه تماس او دقیقه‌ای ۱۵۷ تومان محاسبه می‌شود.
او افزود: اگر مشترک تلفن ثابتش را به تلفن خود در کشور هند دایورت کند، برای مشترکی که در داخل کشور تلفن او را می‌گیرد، به این دلیل که کد بین‌الملل را وارد نمی‌کند، همان هزینه تلفن ثابت معمولی محاسبه می‌شود و هزینه مکالمه بین‌الملل را تلفنی که به دایورت اقدام کرده پرداخت می‌کند.
وی گفت: اگر مشترک B به دایورت تماس خود به شماره C اقدام کند و مشترک A با مشترک B تماس بگیرد، پاسخگوی تماس C بوده که در این صورت هزینه مکالمه به میزان یک تماس داخلی برای مشترک A و به میزان یک تماس بین‌الملل برای مشترک B منظور خواهد شد.
لطفعلیان افزود: مشترک C در هر دو صورت بین‌الملل و داخلی در مورد دایورت هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند اما درصورت دایورت بین‌الملل، هزینه مشترک A داخلی و برای مشترک B هزینه بین‌الملل محاسبه می‌شود.
به گفته مدیر کل روابط بین اپراتورهای شرکت ارتباطات سیار ایران درصورت دایورت داخلی برای مشترک A، هزینه داخلی و برای مشترک B هم هزینه داخلی محاسبه خواهد شد.
او یادآور شد: همچنین درصورت دایورت تلفن همراه در داخل کشور به یک شماره بین‌الملل علاوه بر هزینه عادی بین‌الملل مبلغ ۴۴.۷ تومان نیز در هر دقیقه به این میزان اضافه می‌شود.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا