از کمیته تحقیق و تفحص ازعملکرد شرکت مخابرات تقدیر شد

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: گزارش اولیه  تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات درکمیسیون صنایع و معادن قرائت وبا استقبال اعضا این کمیسیون  مواجه شد. وی ادامه داد: اعضا کمیسیون صنایع ، نتایج  بدست آمده ازعملکرد مخابرات را مناسب ارزیابی کردند. بررسی  نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت …

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: گزارش اولیه  تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات درکمیسیون صنایع و معادن قرائت وبا استقبال اعضا این کمیسیون  مواجه شد.
 وی ادامه داد: اعضا کمیسیون صنایع ، نتایج  بدست آمده ازعملکرد مخابرات را مناسب ارزیابی کردند. بررسی  نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران اواخر اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و این کمیته نتایج نهایی بررسی های خود را ازاین شرکت خرداد ماه به کمیسیون صنایع ارائه می دهد.
هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه، نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها ، از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.
ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیردراجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ، از دیگر مواردی بوده که در این طرح به آن اشاره شده است.
۱۱۷/
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا