معرفی گوشی Vivaz Pro سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۱۷ گرمی که در ابعاد  ۱۰۹ در ۱۵ در ۵۲ میلیمتر ساخته شده است، برای افراد علاقه‌مند به امر مسیجینگ یا پیام‌رسانی، طراحی شده است. این گوشی مانند Xperia X10 Mini سونی اریکسون از صفحه‌ نمایشگر لمسی همراه صفحه کلید کامل QWERTY بهره می‌برد. این مدل جدید، نسخه‌ دوم …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۱۷ گرمی که در ابعاد  ۱۰۹ در ۱۵ در ۵۲ میلیمتر ساخته شده است، برای افراد علاقه‌مند به امر مسیجینگ یا پیام‌رسانی، طراحی شده است. این گوشی مانند Xperia X10 Mini سونی اریکسون از صفحه‌ نمایشگر لمسی همراه صفحه کلید کامل QWERTY بهره می‌برد.
 این مدل جدید، نسخه‌ دوم Sony Ericsson Vivaz است.
کلیدها در مکان مناسبی طراحی شده‌اند و اندازه‌ مناسبی دارند. این گوشی از نمایشگر لمسی ۲/۳  اینچی TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ضبط ویدیویی با کیفیت HD، سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای (A-GPS Support)، نقشه‌های گوگل (Google Maps) و WiFi برخوردار است.
این مدل سونی اریکسون دارای ۷۵ مگابایت حافظه داخلی است که توسط مموری کارت microSD تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
گوشی Vivaz Pro سونی اریکسون توانایی کار کردن در چهار باند GSM شامل ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ و چهار باند HSDPA شامل ۹۰۰ / ۸۵۰ / ۱۹۰۰ / ۲۱۰۰ را داراست.
 این گوشی همچنین از فن‌آوری‌های اتصال به شبکه‌ی GPRS Class 10 و EDGE Class 10 نیز بهره می‌برد.
سیستم GPRS در سونی اریکسون Vivaz Pro توانایی تبادل اطلاعات با شبکه با سرعت ۳۲-۴۸kbps و سیستم EDGE با سرعت ۲۳۶.۸kbps را دارد.
 با وجود فن‌آوری‌های G3 و WiFi اتصال پرسرعت به شبکه توسط گوشی تضمین می‌شود. بعلاوه امکانات استانداردی چون Bluetooth و USB برای اتصال و تبادل اطلاعات با دستگاه‌های سازگار نیز وجود دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا