نگاهی به وضعیت بازار گوشی های ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از منابع بازاری، کاهش تقاضا برای خرید انواع گوشی های موجود در بازار باعث شده تا بیشتر گوشی ها از جمله گوشی های ال جی با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار گیرد.“سعید مرادپور” یکی از فروشندگان این نوع گوشی ها در بازار گفت: بازار تلفن …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از منابع بازاری، کاهش تقاضا برای خرید انواع گوشی های موجود در بازار باعث شده تا بیشتر گوشی ها از جمله گوشی های ال جی با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار گیرد.
“سعید مرادپور” یکی از فروشندگان این نوع گوشی ها در بازار گفت: بازار تلفن همراه از نخستین روز کاری تا کنون با رونق چندانی روبرو نشده است. به همین دلیل این کالای ارتباطی با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی افزود: مدل های KP100 ، KP105 ، GB110 و GB190  که در لیست گوشی های ارزان قیمت ال جی قرار دارد بیشترین میزان فروش این برند را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: سایر گوشی ها که در میانگین هزنیه ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان نیز قرار دارد مورد خریدوفروش واقع می شود.
این فعال بازار ادامه داد: با شرایط فعلی بازار تلفن همراه احتمال کاهش قیمت گوشی های ال جی موجود در بازار تا سقف پنج هزار تومان وجود دارد.
در حال حاضر  KP100 ، KP105 ، GB110 و GB190   به ترتیب با قیمت ۳۱ ، ۳۲ ، ۵۵ و ۶۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
KC910 ، KE970  ، KS360 و KP500  که از گوشی های پرفروش این برند در سال گذشته بودند هم اکنون نیز بدون هیچ گونه تغییر قیمتی در سال جدید با قیمت ۳۰۳ ، ۱۲۶ ، ۱۴۲ و ۱۵۷ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی های GC900 ، GD900 ، BL20 و BL40 ال جی نیز به ترتیب با قیمت ۴۱۸ ، ۵۵۴ ، ۲۵۰ و ۵۹۳ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا