ارزان ترین گوشی نوکیا با تجهیز به صفحه نمایش کامل

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی C3 نوکیا هم کندی بار(آبنباتی) است و نسبت به گوشی های دیگر قیمت مناسب تری دارد. این گوشی از اتصالات G3 و چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و صفحه نمایش ۴/۲ اینچی ۲۶۲ هزار رنگ با وضوح تصویر QVGA پشتیبانی می کند.این گوشی دارای صفحه کلید …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی C3 نوکیا هم کندی بار(آبنباتی) است و نسبت به گوشی های دیگر قیمت مناسب تری دارد. این گوشی از اتصالات G3 و چهار باند شبکه GSM/GPRS/EDGE و صفحه نمایش ۴/۲ اینچی ۲۶۲ هزار رنگ با وضوح تصویر QVGA پشتیبانی می کند.
این گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و از سیستم عامل سیمبیان S40 پشتیبانی می کند. پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi ، بلوتوث و پورت microUSB از دیگر امکانات این گوشی است.
جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ۵۵ مگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا هشت گیگابایت، دوربین دو مگاپیکسلی و مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML و پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری MP4/H.264/H.263 و MP3/WAV/WMA/eAAC+ از دیگر ویژگی های این گوشی است.
این گوشی با ابعاد ۶/۱۳×۱/۵۸×۵/۱۱۵ میلیمتر، ۱۱۴ گرم وزن دارد و دارای باتری لیتیوم یونی ۱۳۲۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه هفت ساعت و در حال آماده باش ۴۸۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
C3 قرار است در طول همین فصل در رنگ های خاکستری و طلایی و صورتی با قیمت ۹۰ یورو به بازار عرضه می شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا