گوشی سه سیمکارته به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ایندیا تک، شرکت مخابراتی Olive که در زمینه ارایه سرویس های تلفن همراه و پهن باند بی سیم فعالیت می کند گوشی Wiz VGC800 را با پشتیبانی از سه سیم کارت و قیمت مناسب به بازار هند عرضه می کند.این گوشی در یک زمان از یک سیمکارت …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ایندیا تک، شرکت مخابراتی Olive که در زمینه ارایه سرویس های تلفن همراه و پهن باند بی سیم فعالیت می کند گوشی Wiz VGC800 را با پشتیبانی از سه سیم کارت و قیمت مناسب به بازار هند عرضه می کند.
این گوشی در یک زمان از یک سیمکارت CDMA و دو سیم کارت GSMGSM پشتیبانی می کند. صفحه نمایش آن ۲.۲ اینچی با پشتیبانی از ۲۶۲ هزار رنگ است و از دوربین دو مگاپیکسلی، رادیو FM، بلند گو و صفحه کلید کامل QWERTY پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به امکان پخش موسیقی و ویدیو با قابلیت ضبط، بلوتوث با A2DP ، ۲۵۶ مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقا تا چهار گیگابایت اشاره کرد.
از آنجا که جوانان علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی دارند گوشی Wiz VGC800 امکان دسترسی به شبکه های فیس بوک و توییتر، سرویس پیام فوری یاهو و MSN را به سرعت فراهم می کند.
همچنین مرورگر Opera Mini از پیش بر روی این گوشی نصب شده است.
Wiz VGC800 در رنگ های زرد، نقره ای و مشکی با قیمت ۶ هزار روپیه، یک سال گارانتی و ۱۰۰ روز گارانتی تعویض در اختیار کاربران هندی قرار می گیرد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا