اولین گوشی با صفحه نمایش D3 شارپ

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، به گزارش شارپ، گوشی های مجهز به نمایشگر D3 نیازی به استفاده از عینک مخصوص ندارد.شارپ از سال ۲۰۰۳ اقدام به فعالیت در زمینه تولید گوشی با صفحه نمایش سه بعدی کرد. اما اولین گوشی که با این قابلیت تولید شد دارای صفحه نمایش …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، به گزارش شارپ، گوشی های مجهز به نمایشگر D3 نیازی به استفاده از عینک مخصوص ندارد.
شارپ از سال ۲۰۰۳ اقدام به فعالیت در زمینه تولید گوشی با صفحه نمایش سه بعدی کرد. اما اولین گوشی که با این قابلیت تولید شد دارای صفحه نمایش با نور زیاد و وضوح تصویر ضعیف بود و به این ترتیب با شکست مواجه شد.
شرکت بین المللی RealD در ماه ژانویه اعلام کرد با شرکت های سونی، JVC ، سامسونگ، توشیبا و پاناسونیک موافقت کرده فرمت استریواسکوپیک RealD را در صفحه نمایش های D3 ارایه دهد و در ماه دسامبر اعضای انجمن BDA که شامل اپل، دل، هیتاچی، فیلیپس، پیونیر، سامسونگ و شارپ هستند مشخصات فنی فناوری Blu-ray 3D را ارایه کردند. این فناوری قادر است تمامی تصاویر سه بعدی را به شکل کامل به نمایش در آورد.
نیتندو اعلام کرده در حال برنامه ریزی برای عرضه اولین کنسول بازی DS3 است که برای بازی با آن نیازی به استفاده از عینک سه بعدی نیست. 
زمان دقیق عرضه اولین صفحه نمایشگر سه بعدی شارپ اعلام نشده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا