ال جی اندروییدی دیگری راهی بازار می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی KH5200 ال جی از چهار باند شبکه GSM و HSDPA پشتیبانی می کند و قرار است سه ماهه دوم سال جاری میلادی راهی بازار شود. صفحه نمایش این گوشی سه اینچی لمسی TFT است و از وضوح تصویر ۴۸۰×۳۲۰ پیکسل و ۲۵۶ …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی KH5200 ال جی از چهار باند شبکه GSM و HSDPA پشتیبانی می کند و قرار است سه ماهه دوم سال جاری میلادی راهی بازار شود. صفحه نمایش این گوشی سه اینچی لمسی TFT است و از وضوح تصویر ۴۸۰×۳۲۰ پیکسل و ۲۵۶ هزار رنگ پشتیبانی می کند.
گوشی KH5200 با ابعاد ۱۵.۹×۵۴×۱۰۹ میلیمتر ۱۳۹ گرم وزن دارد و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و از شتابسنج برای چرخش خوکار تصاویر بهره می برد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، ۱۷۰ مگابایت حافظه داخلی و کارت microSD برای ارتقا تا ۳۲ گیگابایت اشاره کرد.
پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث، کابل microUSB و دوربین پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار، فلش LED ، قابلیت تشخیص لبخند، تثبیت کننده و نشانگذاری تصاویر از دیگر امکانات این گوشی است.
سیستم عامل این گوشی هم اندرویید است و از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، رادیو استریو FM و GPS ، فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+/WMA و MP4/DviX/WMV/H.263/H.264 پشتیبانی می کند و دارای باتری لیتیوم پلیمری ۱۵۰۰ میلی آمپری است.
درباره تاریخ دقیق عرضه و قیمت این گوشی هنوز اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا