بودجه سال ۸۹ مخابرات شنبه به بورس تحویل می شود

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به مصوبات مجمع شرکت مخابرات ایران که برای بررسی بودجه سال ۸۹ این شرکت تشکیل شده بود، اظهار داشت: پیشنهادات بودجه سال ۸۹ شرکت های مخابرات استانی توسط هیات مدیره این شرکت ها تدوین و به شرکت مخابرات ایران ارائه و در مجمع عمومی بررسی …

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به مصوبات مجمع شرکت مخابرات ایران که برای بررسی بودجه سال ۸۹ این شرکت تشکیل شده بود، اظهار داشت: پیشنهادات بودجه سال ۸۹ شرکت های مخابرات استانی توسط هیات مدیره این شرکت ها تدوین و به شرکت مخابرات ایران ارائه و در مجمع عمومی بررسی و تصویب شد. نتیجه این بررسی ها فردا به بورس تحویل داده می شود. سازمان بورس در مورد برنامه مالی سال ۸۹ شرکت مخابرات ایران اعلام نظر خواهد کرد.
 سید مصطفی سید هاشمی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه با خصوصی شدن این شرکت درآمد مخابرات در سال آینده افزایش می یابد، گفته بود: مخابرات خصوصی بر پایه افزایش درآمد، کاهش هزینه و افزایش سود سهامداران ترسیم شده است.
پیش بینی تعداد واگذاری های خطوط تلفن ثابت و سیار، میزان درآمد، هزینه ها، میزان EPS و سود سهام سهامداران پس از بودجه ریزی مخابرات مشخص می شود.
سال ۸۹ حدود ۲۰ درصد سود شرکت مخابرات ایران به دولت و ۲۰ درصد آن به سهام عدالت اختصاص می یابد. سهام شرکت مخابرات ایران امسال و در چند مرحله به بخش خصوصی واگذار شد. در مهم ترین واگذاری، ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم این شرکت به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین رسید.
واگذاری سهام مشرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفته است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا