نیمی از کارمندان پشت فرمان از گوشی هوشمندشان استفاده می کنند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بسیاری از شرکت ها اقدام به ارایه گوشی هوشمند به کارمندانشان برای در تماس بودن با شرکت کرده اند. اما استفاده از این وسیله در زمان رانندگی و جابجایی کار درستی نبوده و نیست.بر اساس تحقیقات CareerBuilder، بیش از نیمی از کارمندان از گوشی های هوشمند یا دستگاه های …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بسیاری از شرکت ها اقدام به ارایه گوشی هوشمند به کارمندانشان برای در تماس بودن با شرکت کرده اند. اما استفاده از این وسیله در زمان رانندگی و جابجایی کار درستی نبوده و نیست.
بر اساس تحقیقات CareerBuilder، بیش از نیمی از کارمندان از گوشی های هوشمند یا دستگاه های مشابه در حین رانندگی استفاده می کنند. این آمار گویای این واقعیت است که کارمندانی که در بخش فروش کار می کنند، ۶۶ درصد بیشتر از گروه های دیگر از تلفن همراهشان در حین رانندگی استفاده می کنند.
۵۹ درصد کارمندان سرویس های تجاری و حرفه ای و ۵۰ درصد کارمندانی که در بخش های بهداشتی و بیمارستان کار می کنند، اقدام به چک کردن گوشی خود در حال رانندگی می کنند.
این تحقیقات بر اساس بررسی رفتار ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از پنجم تا ۲۳ نوامبر انجام شده است.
۲۱ درصد این کاربران اعلام کرده اند، تلفن همراهشان را در زمان رسیدن پیامک یا تماس، چک می کنند و ۱۸ درصد گزارش داده اند کارهای شرکت را با موبایل انجام می دهند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا