توانایی مقابله با نفوذ گران به سایت ایران دات آی را را داریم

علی اصغر انصاری، درگفت و گو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدیران هر شبکه مراقب نفوذ گرانی هستند که معمولا در صدد پیدا کردن حفره ها می باشند.  وی ادامه داد: هرسایتی طبیعتا روزانه با حمله هکرها مواجه می شود وآمادگی مدیران سایت ها برای مواجه شدن با این حمله ها بسیار ضروری است.به …

علی اصغر انصاری، درگفت و گو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدیران هر شبکه مراقب نفوذ گرانی هستند که معمولا در صدد پیدا کردن حفره ها می باشند.
 وی ادامه داد: هرسایتی طبیعتا روزانه با حمله هکرها مواجه می شود وآمادگی مدیران سایت ها برای مواجه شدن با این حمله ها بسیار ضروری است.
به گفته انصاری مقابله با حمله های هکر ها از وظایف هرروزه مدیران این شبکه است.
معاون  شرکت فناوری اطلاعات تاکید کرد: برخی از حمله ها به سایت از خارج کشور بوده است. با این حال می توان نفوذ گران را ردیابی کرد.
درگاه خدمات الکترونیکی ایران با وجود امکان دو زبانه، از نخستین سایت های ایرانی و انگلیسی زبان محسوب می شود. تعداد سایت های ایرانی و انگلیسی فهرست شده در این درگاه، حدود دو هزار سایت است. کاربران علاقمند به استفاده از خدمات الکترونیکی عرضه شده در درگاه خدمات الکترونیکی ایران می تواند به آدرس www.iran.ir مراجعه کنند. 
 ۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا