۱۳ شرکت ایرانی در سبیت آلمان حضور داشتند

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در تشریح دستاوردهای حضور مسوولان شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه سبیت آلمان اظهار داشت: نمایشگاه سبیت یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که سابقه ای بیش از ۲۰ سال دارد. در این نمایشگاه اپراتورهای مخابراتی زیادی حضور ندارند. اما بیشتر …

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در تشریح دستاوردهای حضور مسوولان شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه سبیت آلمان اظهار داشت: نمایشگاه سبیت یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که سابقه ای بیش از ۲۰ سال دارد. در این نمایشگاه اپراتورهای مخابراتی زیادی حضور ندارند. اما بیشتر تولیدکنندگان در بخش راه حل های شبکه ای همه ساله در سبیت حضور پیدا می کنند.
وی با تاکید بر اینکه بیش از چهار هزار شرکت در نمایشگاه سبیت امسال حضور داشتند، ادامه داد: شرکت های بزرگی چون مایکروسافت ، وودافون ، IBM و گوگل از جمله شرکت های مطرح بودند که در نمایشگاه حضور داشتند.
زارعیان با بیان اینکه رویکرد نمایشگاه سبیت ارائه فناوری های سه بعدی بود که آن را نسبت به سال های گذشته متمایز کرده بود، افزود: در سبیت اکثر شرکت ها آخرین دستاوردهای خود در این بخش را رونمایی کردند. اما باید توجه داشت که حضور شرکت ها در این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته معدود تر بود. اگرچه تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه سبیت از سال گذشته بیشتر بود، اما این تعداد از سال های قبل به مراتب کمتر ارزیابی شد که دلیل آن را می توان در برپایی نمایشگاه های دیگری چون GSM بارسلون ، اینترنت پاریس و حتی سبیت ترکیه جستجو کرد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به مراسم افتتاح این نمایشگاه که توسط صدراعظم کشور آلمان انجام شد و مسوولان عالی رتبه دیگر کشورها مانند نخست وزیر اسپانیا در این مراسم حضور داشتند، تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که کشورهایی همچون آلمان توجه ویژه ای به توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد.
وی با اشاره به حضور ۱۳ شرکت ایرانی در غرفه ۱۲۰ متری ایران در نمایشگاه سبیت یادآور شد: تعداد قابل توجهی از ایرانیان برای بازدید از سبیت در آلمان حضور یافتند و حضور بخش خصوصی ایران در این نمایشگاه به مراتب  پررنگ تر از بخش دولتی بود.
به گزارش موبنا سبیت آلمان دوم تا ششم مارس (۱۰ تا ۱۵ اسفندماه ) در شهر هانوور برگزار شد و مسوولان شرکت مخابرات برای بازدید از این نمایشگاه به آلمان سفر کردند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا