توسعه شبکه هوشمند مخابرات نیازمند اطلاع رسانی است

ناصر یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه پروژه شبکه IN یکی از طرح های شرکت مخابرات ایران است که اجرای آن به شرکت های مخابرات استانی سپرده شده است ، اظهار داشت: در حال حاضر این شبکه توسط شرکت مخابرات استان تهران کاملا عملیاتی شده و سرویس …

ناصر یوسف پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید بر اینکه پروژه شبکه IN یکی از طرح های شرکت مخابرات ایران است که اجرای آن به شرکت های مخابرات استانی سپرده شده است ، اظهار داشت: در حال حاضر این شبکه توسط شرکت مخابرات استان تهران کاملا عملیاتی شده و سرویس های آن ارائه می شود. مابقی استان ها نیز می توانند از طریق این استان سرویس های مختلف شبکه IN را فعال کنند.
وی با بیان اینکه نیاز به سرویس های شبکه هوشمند هنوز میان مردم احساس نشده است ، گفت: استفاده از قابلیت های شبکه هوشمند نیازمند اطلاع رسانی است تا مردم بتوانند از سرویس های آن استفاده مفید ببرند.
به گفته یوسف پور سرمایه گذاری و توسعه شبکه IN در شرایطی باید صورت گیرد که از سرویس های فعلی این شبکه استفاده مناسب صورت گیرد.
به گزارش موبنا شبکه هوشمند از یک سیستم یکپارچه برای ارایه سرویس‌های مخابراتی تشکیل شده و قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارایه کند.این مسئله امروزه یکی از اهداف شبکه‌های مخابراتی است.
مکالمه اعتباری ، مکالمه رایگان ، شبکه خصوصی‌ مجازی ، شماره‌ فراگیر ، شماره اختصاصی ، مشاوره تلفنی ، رای‌گیری تلفنی ، انتقال شماره از جمله سرویس های شبکه هوشمند است.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا