گوشی های ساخته شده نوکیا در چین و مجارستان تفاوتی ندارند

مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران با تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، اظهار داشت : تمامی ده کارخانه نوکیا در سراسر دنیا برمبنای اصول، قوانین و استانداردهای یکسان کیفیتی و مدیریتی اداره می شوند و محصولات تولید شده در تمامی آنها نیز در قالب  یک چرخه محصول مشترک، …

مدیر روابط عمومی نوکیا در ایران با تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، اظهار داشت : تمامی ده کارخانه نوکیا در سراسر دنیا برمبنای اصول، قوانین و استانداردهای یکسان کیفیتی و مدیریتی اداره می شوند و محصولات تولید شده در تمامی آنها نیز در قالب  یک چرخه محصول مشترک، در تمامی مراحل طراحی تا خدمات پس از فروش از موازین کنترلی یکسانی تبعیت می نمایند.
“حمیدرضا نیکدل” افزود: کارخانه و مرکز تست گوشی های نوکیا در شهر پکن چین یکی از ده کارخانه و همچنین ده مرکز کنترل نوکیا در سرتاسر دنیا هستند.
وی ادامه داد: دو کارخانه ازمیان این کارخانه های نوکیا در چین قرار دارند. یکی از آنها در پکن مستقر بوده و به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های نوکیا در سراسر دنیا به حساب آمده و به همراه سایر کارخانه های آن در هشت کشور دیگر مانند برزیل، فنلاند، مصر، مکزیک، رومانی، کره جنوبی، هندوستان و بریتانیا به تولید گوشی می پردازد.
مدیر روابط عمومی نوکیا خاطرنشان کرد: این کارخانه در حال حاضر به یکی از بزرگ ترین مراکز صنعتی موبایل نوکیا در دنیا تبدیل گشته و تمامی اصول آن از استانداردهای زیست محیطی تبعیت می کند.
نیکدل افزود: مرکز تست گوشی های نوکیا در چین به عنوان عضوی مهم در بین مراکز زنجیره ای کنترل کیفی نوکیا در سراسر دنیا به شمار آمده که همراه نه مرکز دیگر مجهز به مدرن ترین و به روز ترین مکانیزم های کنترلی بوده و توانسته است با تامین خدمات متعهدانه و جهانی خود کیفیت را در معنای واقعی آن عرضه نماید. 
وی با اشاره به سابقه کارخانه نوکیا در چین تصریح کرد: کارخانه نوکیا در چین که یکی از مهم ترین این کارخانه ها به شمار می آید، کار خود را اولین بار در سال ۱۹۹۵ در شهر پکن آغاز نمود و این کارخانه تاکنون موفق به دریافت گواهی نامه های مختلف بین المللی مانند ISO9001 ،ISO14001، R&TTE و همچنین CCC) China Compulsory Certification) نیز گشته است.
نیکدل در آخر افزود: مرکز کنترل کیفی نوکیا در چین به همراه سایر مراکز زنجیره ای کنترل کیفی نوکیا از استانداردهای بالای کیفیتی پیروی کرده و تمامی گوشی های ارزیابی شده در این مرکز، از اولین نمونه های آزمایشی تا محصولات نهایی، همگی طی ۲۰۰ مرحله مختلف مورد آزمایش قرار می گیرند. مراحلی مانند آزمون شرایط آب و هوایی مختلف، سختی و مقاومت در برابر رطوبت و ضربه.
به گزارش موبنا، برخی فروشندگان سودجو برای دریافت هزینه بیشتر از مشتریان نا آگاه گوشی های مجارستان ، فنلاند و سایر کشورها را به عنوان گوشی های اصلی و گوشی های ساخت کشور چین را به عنوان گوشی های بی کیفیت عرضه می کردند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا