سونی‌اریکسون گوشی بازیافتی ساخت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت‌پدیا، گوشی Naite سونی‌اریکسون که با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه شده، یک گوشی بازیافتی است که ۵۰ درصد مواد به کار رفته در آن بازیافتی است و امکان دسترسی به فیس‌بوک و تمامی امکانات ارتباطی از جمله پیام، پیام تصویری، دسترسی به وب و ایمیل و پیام فوری …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت‌پدیا، گوشی Naite سونی‌اریکسون که با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه شده، یک گوشی بازیافتی است که ۵۰ درصد مواد به کار رفته در آن بازیافتی است و امکان دسترسی به فیس‌بوک و تمامی امکانات ارتباطی از جمله پیام، پیام تصویری، دسترسی به وب و ایمیل و پیام فوری را برای کاربر فراهم می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۲/۲ اینچی با وضوح تصویر ۳۲۰‍‍× ۲۴۰ پیکسل اشاره کرد.
دوربین گوشی دو مگاپیکسلی است و قابلیت ضبط ویدیو را دارد. حافظه داخلی گوشی هم ۱۰۰ مگابایت است اما امکان ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را با کارت microSD دارد.
رادیو FM با RDS، بلوتوث ۲.۰ + EDR ، پورت USB و باتری ۹۵۰ میلی آمپری با قابلیت نگه داشتن شارژ تا ۱۳ ساعت در حال مکالمه و ۶۰۰ ساعت در حال آماده‌باش از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
Naite همچنین از مرورگر NetFront ، سرویس جستجوی گوگل، بازی، پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و سرویس های شبکه UMTS/HSPA 850/1900/2100 و GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 پشتیبانی می‌کند.
ابعاد این گوشی ۵/۱۲×۴۷×۱۰۸ میلی متر و وزن آن ۸۴ گرم است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا