افزایش قیمت گوشی S500 سونی اریکسون دربازار تلفن همراه

 به گزارش خبرنگار موبنا، افزایش تقاضا برای این گوشی چند روز اخیر باعث شده قیمت این گوشی بالا رود. گوشی S500 سونی اریکسون که تا چندی پیش به بهای ۱۱۹ هزار تومان فروخته می شد، اکنون با قیمت ۱۲۴ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این گوشی کشویی  از بدو ورود به بازار به …

 به گزارش خبرنگار موبنا، افزایش تقاضا برای این گوشی چند روز اخیر باعث شده قیمت این گوشی بالا رود. گوشی S500 سونی اریکسون که تا چندی پیش به بهای ۱۱۹ هزار تومان فروخته می شد، اکنون با قیمت ۱۲۴ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 این گوشی کشویی  از بدو ورود به بازار به دلیل ظاهری شیک و کشویی مورد استقبال اکثر مشتریان به خصوص خانم ها قرار گرفته است. مدل فوق سال جاری یکی از پرفروشترین مدل ها در سطح بازار تلفن همراه محسوب می شود.
گوشی S500 سونی اریکسون با قابلیت‌هایی از جمله امکان انتقال و پخش موسیقی، دوربین دو مگاپیکسلی، توانایی پخش ویدیو و سیستم هوشمند ۳G ، برخوردار است و علاوه بر خانم ها نظر بسیاری از مشترکان جوان و نوجوان تلفن همراه را نیز به خود جلب کرده است.
این گوشی که به حالت کشویی(SLIDER) است در دو ترکیب رنگی سبز و زرد با وزن ۹۴ گرم به بازار جهانی عرضه شده است.
گوشی S500 سونی اریکسون در باند های فرکانسی UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به دارندگان خود خدمات ارتباطی ارایه می دهد همچنین یک جداره نیز برای استفاده از کارت حافظه خارجیmicro sd تا دو گیگابایت در این گوشی تعبیه شده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا