نوکیا با گوشی هوشمند ارزان قیمت خود به سبیت رفت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، این گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا C5 نام دارد که اولین عضو خانواده C نوکیا است و ترکیبی از سادگی و فناوری‌های مدرن ارتباطاتی است. این گوشی از نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان ۶۰S پشتیبانی می‌کند و دارای فرم کندی‌بار است.صفحه نمایش این …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، این گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا C5 نام دارد که اولین عضو خانواده C نوکیا است و ترکیبی از سادگی و فناوری‌های مدرن ارتباطاتی است. این گوشی از نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان ۶۰S پشتیبانی می‌کند و دارای فرم کندی‌بار است.
صفحه نمایش این گوشی ۲/۲ اینچی با وضوح تصویر QVGA است و برای افرادی طراحی شده که گوشی‌هایی با فرم های سنتی را به گوشی‌های مجهز به صفحه نمایش لمسی ترجیح می‌دهند. ضخامت C5،ٰ ۳/۱۲ میلی‌متر و وزن آن ۸۹ گرم است. بدنه گوشی از استیل ساخته شده و دارای باتری ۱۰۵۰ میلی آمپری است.
یکی از مهمترین ویِژگی‌های این گوشی عمر باتری آن است که قادر است ۲۶ روز در حال آماده باش و ۱۲ ساعت در حال مکالمه شارژ نگه دارد. نوکیا در گوشی‌های سری C بر سادگی ارتباطات، عمر باتری و تماس‌های تصویری تاکید کرده است.
ویِژگی مهم دیگر این گوشی دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار، جک صوتی ۵/۳ میلی‌متری و بلندگوی استریو، کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۱۶ گیگابایت و رادیو FM است.
دریافت کننده GPS با A-GPS و امکان دسترسی به نسخه سوم نقشه‌های Ovi با قابلیت ناوبری هنگام پیاده‌روی و رانندگی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.
انتظار می‌رود گوشی C5 سه ماهه دوم ۲۰۱۰ در بازار اروپا و چین با قیمت ۱۳۵ یورو عرضه شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا