تلفن های همراه سریعتر، ارزانتر و کاربردی تر می شوند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، محققان پیش بینی کرده اند سال ۲۰۱۰ تلفن های همراه به ابزارهای ارتباطی اصلی برای استفاده خصوصی و تجاری تبدیل  شوند و به کاربران تعداد بیشتری نوآوری ارایه دهند. گوشی های هوشمند از صفحه نمایش بزرگ و امکان اتصال به اینترنت باسرعت بالا را دارند، در …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، محققان پیش بینی کرده اند سال ۲۰۱۰ تلفن های همراه به ابزارهای ارتباطی اصلی برای استفاده خصوصی و تجاری تبدیل  شوند و به کاربران تعداد بیشتری نوآوری ارایه دهند.
 گوشی های هوشمند از صفحه نمایش بزرگ و امکان اتصال به اینترنت باسرعت بالا را دارند، در جایگاه بهتری از گوشی های استاندارد معمولی قرار دارند.
 گوشی هایی در بازار موجود است که از تراشه یک گیگاهرتزی پشتیبانی می کنند. درآینده ای نه چندان دور تلفن هایی ساخته خواهد شد که از پردازنده دو گیگاهرتزی بهره می برند و کارایی لپ تاپ ها را خواهند داشت. این دستگاه ها امکان چک کردن ایمیل و دسترسی به وب سایت های اجتماعی را به سرعت فراهم می کنند.
 تعداد گوشی های هوشمند فروخته شده در آلمان با ۴۷ درصد رشد به ۸.۲ میلیون دستگاه رسیده است.
ترافیک موابایلی هم در آلمان با رشد انفجاری همراه بوده و انتقال اطلاعات در سال ۲۰۰۹ با رشد چهار برابری به ۴۰ میلیون گیگابایت رسیده است.
 مایکروسافت با رونمایی و عرضه سیستم عامل جدید ویندوز موبایل ۷ نوآوری هایی در بخش ارتباط موبایلی ایجاد خواهد کرد. پیش بینی می شود با کاهش قیمت، کاربران بیشتری  به سوی گوشی های هوشمند روی آورند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا