کاربران اندرویید و آیفون همانند عمل می کنند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، بر اساس گزارش AdMob Mobile Metrics کاربران گوشی های هوشمند اندروییدی و آیفون در یک ماه تقریبا تعداد برابری نرم افزار مشابه دانلود کردند.این تحقیقات که  روی گوشی آیفون، آیپاد، گوشی های اندرویید و گوشی هایی که از سیستم عامل webOS پشتیبانی می کنند انجام …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، بر اساس گزارش AdMob Mobile Metrics کاربران گوشی های هوشمند اندروییدی و آیفون در یک ماه تقریبا تعداد برابری نرم افزار مشابه دانلود کردند.
این تحقیقات که  روی گوشی آیفون، آیپاد، گوشی های اندرویید و گوشی هایی که از سیستم عامل webOS پشتیبانی می کنند انجام شد، نشان داد که کاربران سیستم عامل های مختلف رفتار متفاوتی دارند.
برای مثال فقط ۲۱ درصد کل کاربران اندرویید دست کم یک نرم افزار هر ماه  خرید کردند. در حالی که کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل webOS حدود ۲۴ نرم افزار خریداری کردند، ۳۵ نرم افزار برای دارندگان آیپاد ثبت شد و ۵۰ نرم افزار برای گوشی های آیفون به ثبت رسید.
به این ترتیب بیشترین میزان دانلود نرم افزار برای دستگاه آیپاد به ثبت رسید که تقریبا ۳۷ درصد بیش تر از تعداد دانلود نرم افزارهایی است که توسط آیفون و اندرویید دانلود شد.
بر اساس این گزارش ثابت شد که ۷۳ درصد کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید، ۵۸ درصد کاربران گوشی های مجهز به webOS، ۵۷ درصد کاربران آیفون و ۵۴ درصد کاربران آیپاد مرد هستند.
۱۶ درصد کاربران آیفون، ۱۱ درصد کاربران گوشی های webOS و ۶ درصد گوشی های اندروییدی اعلام کرده اند که تمایل به خرید آیپاد دارند.
تقریبا همان تعداد کاربران آندریید اعلام کرده اند که تمایل به خرید دستگاه کیندل آمازون دارند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا