نگاهی به بازار گوشی تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فعالان بازار، در هفته گذشته در پی کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه باعث شد تا گوشی های تلفن همراه در سرازیری قیمت ها قرار گیرند. کاهش قدرت خرید مردم، از دلایل اصلی این امر بود.در هفته گذشته گوشی هایی که در میانگین قیمت ۳۰ تا ۲۰۰ هزار …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فعالان بازار، در هفته گذشته در پی کاهش خریدوفروش انواع گوشی های تلفن همراه باعث شد تا گوشی های تلفن همراه در سرازیری قیمت ها قرار گیرند. کاهش قدرت خرید مردم، از دلایل اصلی این امر بود.
در هفته گذشته گوشی هایی که در میانگین قیمت ۳۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قرار داشتند بیشترین تقاضای را داشتند. سایر گوشی ها با قیمت بالای ۳۰۰ هزار تومان در بازار،  محدود خرید و فروش شد. گوشی های نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ با گارانتی غیر اصلی با کاهش قیمت همراه بود. گوشی های خوش فروش این دو برند بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان با کاهش قیمت همراه شدند.
بازار  گوشی های چینی نیز همانند سایر برندها با بی رونقی روبرو بود. کاهش خریدوفروش  این نوع گوشی ها توسط مشتریان به این بی رونقی دامن زد. با این وجود فعالان بازار گوشی تلفن همراه برآورد دقیقی ازپیش بینی  کاهش قیمت ها ندارند و معتقدند به دلیل گستردگی بیش از حد فعالیت واردکنندگان غیرقانونی ، وضعیت کاهش قیمت ها قابل پیش بینی نیست.
۱۲۹/ ۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا