نوت بوکی مخصوص گیمرها

به گزارش سازمان خبری موبنا این نوت بوک با برخورداری از ظاهری متفاوت و اسپرت، به جدیدترین نسل از پردازشگرهای کامپیوتری موسوم به Intel® Core™ i7 مجهز بوده و از امکانات گرافیکی نظیر کارت گرافیک ATI® Radeon™ HD5870 با قابلیت DirectX 11 و همینطور هشت گیگابایت حافظه DDR3 سود می برد.تمامی قطعات حرارت زا و …

به گزارش سازمان خبری موبنا این نوت بوک با برخورداری از ظاهری متفاوت و اسپرت، به جدیدترین نسل از پردازشگرهای کامپیوتری موسوم به Intel® Core™ i7 مجهز بوده و از امکانات گرافیکی نظیر کارت گرافیک ATI® Radeon™ HD5870 با قابلیت DirectX 11 و همینطور هشت گیگابایت حافظه DDR3 سود می برد.
تمامی قطعات حرارت زا و پرسروصدای نوت بوک در قسمت پشت آن قرارگرفته اند. درهمین قسمت دو سیستم مجزا برای انتقال صدا و حرارت وجود دارد که می تواند صدا و حرارت تولید شده را تا آنجا که ممکن است از کاربر دور کند. درعین حال نحوه طراحی این نوت بوک به گونه ای است که کاربر هنگام کارکردن با صفحه کلید آن، احساس یک کامپیوتر رومیزی را خواهد داشت.
نوت بوک G73Jh ASUS با برخورداری از مشخصات فنی خود، قادر است تا تمامی نیازهای یک گیمر حرفه ای را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. یک پردازشگر i7 Intel Core™ i7-820QM ، حافظه DDR3 SDRAM 8 گیگابایتی، یک کارت گرافیک ATI® Mobility Radeon® HD 5870 با یک گیگابایت حافظه GDDR5 VRAM و همینطور یک ترابایت فضای ذخیره سازی ازجمله امکانات این نوت بوک است.
از دیگر قابلیت های این نوت بوک می توان به فناوری های به کاررفته درآن درزمینه اورکلاکینگ اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به انجام تغییرات سخت افزاری و تنها با یک کلیک ساده، عملیات اورکلاکینگ مورد نظرخود را انجام دهند.
نوت بوک یاد شده با استفاده از امکان گرافیکی DirectX 11 و همینطور صدای ۷.۱- کاناله ازنوع HD  با قابلیت EAX 4.0 می تواند بهترین پلت فرم با قابلیت جابجایی برای انجام بازیهای کامپیوتری باشد.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا