کمتر از پنج درصد گوشی های تلفن همراه قانونی وارد کشور می شود

” پدارم الیکایی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تا زمانی که برنامه دقیقی برای جلوگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه در کشور پیاده  نشود، بخش خصوصی در این حوزه در نامناسب ترین شرایط به فعالیت خود ادامه می دهد. اکنون فعالیت واردکنندگان قانونی معنا ندارد و باید در برنامه پنجم توسعه در این …

” پدارم الیکایی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تا زمانی که برنامه دقیقی برای جلوگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه در کشور پیاده  نشود، بخش خصوصی در این حوزه در نامناسب ترین شرایط به فعالیت خود ادامه می دهد. اکنون فعالیت واردکنندگان قانونی معنا ندارد و باید در برنامه پنجم توسعه در این زمینه چاره اندیشی شود. در شرایطی  که تمامی قوانین و برنامه ها به درستی اجرا شود، اجرای  برنامه پنج ساله توسعه می تواند برای کشور مفید باشد.
مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه، با تاکید براینکه در برنامه  پنجم توسعه باید مهندسی بازار صورت گیرد تا وضعیت  بازار از سنتی به مدرن تبدیل شود، ادامه داد: تا زمانی که قاچاق حرف اول را می زند، تحقق این امر امکان پذیرنبوده و هر برنامه ای غیرقابل اجرا خواهد بود.
الیکایی خاطرنشان کرد: اگر تعرفه واردات گوشی تلفن همراه همچنان  ۲۵ درصد باقی بماند، شرایط  بازار همانند گذشته خواهد بود و تمامی شرکت های قانونی فعال در این زمینه به ورطه  نابودی کشیده می شوند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا