معرفی گوشی های پرفروش

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید این گوشی‌ها داشته باشند.گوشی N85نوکیا که به بهای ۳۱۰  هزار تومان به فروش می رسد، توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی ، صفحه نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید این گوشی‌ها داشته باشند.
گوشی N85نوکیا که به بهای ۳۱۰  هزار تومان به فروش می رسد، توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت بهره می برد.
گوشی های ۲۶۰۰ کلاسیک و ۲۶۸۰ اسلاید نوکیا با قیمت ۶۵ و ۷۵ هزار تومان، پرفروش های این برند معرفی شدند.
به گفته فروشندگان، دو مدل W580  و C902 سونی اریکسون که با گارانتی رسمی به بهای ۱۲۹ و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می شوند، فروش بالا داشتند.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه ۱۲ مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت از ویژگی های گوشی  W580 سونی اریکسون است.
گوشی C902 سونی اریکسون نیز دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت تا هشت گیگابایت است.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۴۹ هزار تومان دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی قابل ارتقا با مموری کارت است. این گوشی از بدو ورود تا کنون توانسته در لیست پرفروش ترین های ال جی جای گیرد.
فروشندگان گوشی های اچ تی سی مدل TOUCH VIVIA این برند را با قیمت ۲۴۸ هزار تومان به عنوان مدل خوش فروش این برند معرفی کردند. صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت microSD  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا