گارمین و اسوس به بازی اندرویید وارد شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی A50 علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل اندرویید گوگل  از آخرین و بهترین نرم افزارهای ناوبری موبایلی پشتیبانی می کند.گوشی A50 دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچی لمسی با وضوح تصویر HVGA ، دوربین سه مگاپیکسلی با زوم خودکار است و امکان نشانگذاری …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی A50 علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل اندرویید گوگل  از آخرین و بهترین نرم افزارهای ناوبری موبایلی پشتیبانی می کند.
گوشی A50 دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچی لمسی با وضوح تصویر HVGA ، دوربین سه مگاپیکسلی با زوم خودکار است و امکان نشانگذاری تصاویر را دارد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از اتصالات ۳G ، GPS ، بلوتوث، حسگر شتابسنج، چهار گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه اشاره کرد.
گوشی A50 امکان ناوبری صوتی به شکل لحظه لحظه را برای کاربران فراهم می کند و نقشه و قطب نمای دیجیتالی از پیش بر روی آن نصب شده است.
این گوشی همچنین امکان دسترسی به فروشگاه نرم افزاری اندرویید مارکت را دارد و به این ترتیب کاربر می تواند به سرعت به نرم افزارهای فروشگاه Android Market دسترسی پیدا کند.
مرورگر این گوشی WebKit و چند لمسی است و قرار است هفته آینده در جریان برگزاری نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا