سونی اریکسون درصدد اخذ یک نمایندگی جدید

“شروین فریگام” مدیر بازاریابی سونی اریکسون در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط فعلی بازار تلفن همراه این شرکت تصمیم به اخذ یک نمایندگی جدید دارد.وی در مورد متوقف شدن فعالیت شرکت سیتادل تلکام افزود: فعالیت این شرکت به طور کامل متوقف نشده، اما واردات گوشی تلفن …

“شروین فریگام” مدیر بازاریابی سونی اریکسون در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: با شرایط فعلی بازار تلفن همراه این شرکت تصمیم به اخذ یک نمایندگی جدید دارد.
وی در مورد متوقف شدن فعالیت شرکت سیتادل تلکام افزود: فعالیت این شرکت به طور کامل متوقف نشده، اما واردات گوشی تلفن همراه را به طور چشمگیری کاهش داده است.
فریگام در ادامه افزود: شرکت “سیتادل تلکام”، “پارس کامتل” و “پارس نیکاتل” از نمایندگان رسمی سونی اریکسون در ایران به شمار می آید.
به گزارش خبرنگار موبنا، به دلیل شرایط فعلی بازار تلفن همراه کشور و گستردگی قاچاق انواع گوشی های تلفن همراه میزان واردات شرکت های قانونی به حداقل رسیده است.
به گفته مسوولان شرکت سیتادل تلکام، با توجه به شرایط بازار و بالا بودن تعرفه واردات این کالای ارتباطی نمی‌تواند به راحتی به واردات گوشی‌های سونی‌اریکسون بپردازد؛ چرا که از ابتدای سال جاری دچار ضرر و زیان‌های هنگفتی شده‌ است.
از ابتدای سال جاری به دلیل شرایط نامناسب بازار تلفن همراه، برخی از شرکت‌های صاحب نام در این زمینه از دور خارج شدند و سایر شرکت‌ها نیز متحمل ضررهای هنگفتی شدند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا