پرفروش ترین های “ال جی ” در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح دهند آنها را خریداری کنند.دو مدل گوشی ارزان قیمت GB110  و GB190 به ترتیب به بهای ۵۴ و ۶۱ هزار تومان در بازار عرضه می شود. گوشی GB110 دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و قابلیت ارتقا حافظه با …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح دهند آنها را خریداری کنند.
دو مدل گوشی ارزان قیمت GB110  و GB190 به ترتیب به بهای ۵۴ و ۶۱ هزار تومان در بازار عرضه می شود. گوشی GB110 دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت microSD تا چهار گیگابایت است و گوشی GB190 نیز دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA وقابلیت ارتقا حافظه است.
گوشی kf350 ال جی نیز با قیمت فروش ۱۴۹هزار تومان توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در جایگاه سوم پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی وقابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت است.
گوشی KE970 Viewty نیز از دیگر مدل های این برند است که با قابلیت هایی همچون ارتقا حافظه  تا دو گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و گارانتی رسمی به بهای ۱۲۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دو مدل گوشی KS660 و KC550  ال جی نیز که به ترتیب با قیمت ۲۹۱ و  ۱۷۳ هزار تومان در بازار به فروش می رود نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای دارند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا