اجرای پروژه بانک اطلاعاتی صنایع ایران

هادی غنیمی فرد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه بانک اطلاعاتی صنایع ایران با بهره گیری از فناوری اطلاعات در حال تدوین است ، اظهار داشت: اطلاعات صنایع ایران بسیار بهم ریخته بوده و دسترسی به بسیاری از منابع غیرممکن است. در زمان حاضر دسترسی به بسیاری از کارخانه ها …

هادی غنیمی فرد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه بانک اطلاعاتی صنایع ایران با بهره گیری از فناوری اطلاعات در حال تدوین است ، اظهار داشت: اطلاعات صنایع ایران بسیار بهم ریخته بوده و دسترسی به بسیاری از منابع غیرممکن است. در زمان حاضر دسترسی به بسیاری از کارخانه ها و واحدهای تولیدی که دارای مجوز فعالیت هستند ، مشکل است و این مساله تهیه بانک اطلاعاتی را با دشواری می کند.
وی با تاکید بر اینکه وزارت صنایع برای جمع آوری این اطلاعات پراکنده تلاش های بسیاری انجام داده است ، افزود: اما این بهم ریختگی اطلاعاتی همچنان وجود دارد و نام بسیاری از واحدهای فعال تولیدی بدون درج اطلاعات کافی وجود دارد که حدود سه سال است که در حال ساماندهی این وضعیت هستیم.
غنیمی فرد گفت: باید وضعیت واحدهایی که از دور تولید خارج شده و شرکت هایی که نامشان در لیست نیست مشخص شود . برای رسیدن به این مهم باید اعتماد واحدهای تولیدی را جلب کنیم که این تاحدی زمان بر است.
رییس خانه صنعت و معدن ایران با تاکید بر اینکه بانک اطلاعاتی صنایع ایران می تواند منبعی قابل اعتماد برای این صنف به وجود بیاورد ، گفت: صنعت برای برنامه ریزی زمانی موفق است که اطلاعات کاملی از واحدهای صنفی داشته باشد. اما باید توجه داشت اطلاعات در کشور ما به راحتی به دست نمی آید و سوء استفاده برخی سازمان ها از اطلاعات افراد باعث شده ، واحدها از ارائه اطلاعات سرباز می زنند.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا