اختلالات تلفن همراه هیچ وقت به صفر نمی رسد

به گزارش سازمان خبری موبنا رضا تقی پور با حضور در یکی از برنامه های  صدا و سیما سخن می گفت، اظهارداشت: طراحی شبکه تهران یکپارچه نیست و درحال حاضر درحال ارتقاء این شبکه هستیم. وی با اشاره به به کار گیری تکنیک های جدید ماهواره ای  درارتقاء شبکه تلفن همراه  گفت:  امیدواریم با استفاده …

به گزارش سازمان خبری موبنا رضا تقی پور با حضور در یکی از برنامه های  صدا و سیما سخن می گفت، اظهارداشت: طراحی شبکه تهران یکپارچه نیست و درحال حاضر درحال ارتقاء این شبکه هستیم.
وی با اشاره به به کار گیری تکنیک های جدید ماهواره ای  درارتقاء شبکه تلفن همراه  گفت:  امیدواریم با استفاده از این تکنیک ها  کیفیت شبکه تلفن همراه افزایش یابد.
وی  درباره سرعت اینترنت در کشور گفت:  برای ارائه  پهنای باند به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و به شخصیت ها و مراکز مختلف پهنای باند متفاوت ارائه می شود. 
وی با بیان اینکه سرعت ۱۲۸ کیلو بایت برای کاربران خانگی مناسب است، گفت:  این سرعت برای کارهای علمی و دریافت مقالات جوابگو می باشد. برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت از لحاظ  مسائل فنی و زیر ساختی مشکلی وجود ندارد و دراین زمینه باید  موارد مالی آن مورد ارزیابی قرار گیرد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا