ریسک استفاده از تجهیزات داخلی شبکه تلفن همراه، بالا است

حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبر موبنا اظهار داشت: درشرایط فعلی قسمتی از این تجهیزات در شبکه مورد استفاده قرار گرفته است. ولی باید نواقص آن بر طرف شود.وی ادامه داد: تولید تجهیزات شش میلیون خط مخابراتی توسط کنسرسیوم داخلی همچنان ادامه دارد. ولی به کارگیری این تجهیزات به صورت موجود در شبکه با ریسک …

حسن رضوی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبر موبنا اظهار داشت: درشرایط فعلی قسمتی از این تجهیزات در شبکه مورد استفاده قرار گرفته است. ولی باید نواقص آن بر طرف شود.
وی ادامه داد: تولید تجهیزات شش میلیون خط مخابراتی توسط کنسرسیوم داخلی همچنان ادامه دارد. ولی به کارگیری این تجهیزات به صورت موجود در شبکه با ریسک بالایی همراه است.
رضوی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید روی تجهیزات تولیدی بیشتر کار کنند، اظهار داشت: آنها باید در زمینه ارتقاء تجهیزات خود با وزارت صنایع ، مراکز تحقیقاتی و سایر مراکز مرتبط سرمایه گذاری و همکاری کنند و با استفاده از نرم افزار و سخت افزارهای مناسب ، تجهیزات را به گونه ای توسعه دهند که امکان استفاده از آنها در شبکه فراهم شود.
به گزارش موبنا کنسرسیوم تولید این تجهیزات از اردیبهشت سال ۸۶ بر اساس قرارداد با شرکت ارتباطات سیار برای ظرفیت سازی شش میلیون خط تلفن همراه، کار خود را آغاز کرد و مقرر شد در ۱۸ ماه تولیدات خود را به اتمام برساند. اما با گذشت بیش از دو سال و نیم از آن زمان، هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا