قیمت تلویزیون های ال ای دی کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، تلویزیون های ال ای دی به دلیل قیمت بالا نتوانسته از فروش مناسبی در بازار کشور برخوردار شود. به همین دلیل هرازگاهی بهای این کالای دیجیتالی با افت قیمت روبرو می شود.کاهش قدرت خرید عموم مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی کشور باعث شده مشتریان تمایل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، تلویزیون های ال ای دی به دلیل قیمت بالا نتوانسته از فروش مناسبی در بازار کشور برخوردار شود. به همین دلیل هرازگاهی بهای این کالای دیجیتالی با افت قیمت روبرو می شود.
کاهش قدرت خرید عموم مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی کشور باعث شده مشتریان تمایل چندانی به خرید این نوع تلویزیون ها نداشته  باشند. تلویزیون های ال ای دی که دارای ویژگی های بالاتری از ال سی دی هستند، تا کنون در بازار دیجیتال تهران  فروش خوبی نداشته اند. بهای انواع این نوع تلویزیون از دو میلیون تومان شروع  می شود.
 تقاضا برای تلویزیون های ال سی دی گارانتی دار در سطح کشور کاهش یافته است و تنها تلویزیون های ال سی دی که از طریق قاچاق روانه بازار می شوند فروش می روند.
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران پیش بینی کرد در روزهای آینده  تلویزیون های ال ای دی موجود در بازار با تعدیل قیمت همراه  شوند.
“ابراهیم درستی” در این باره گفت: در شرایط فعلی که بازار این کالای دیجیتالی بی رونق سپری می شود، احتمال کاهش قیمت انواع تلویزیون های ال ای دی در بازار کشور وجود دارد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا