۴۰ درصد قبوض الکترونیکی پرداخت می شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته با حضور در برنامه تهران ۲۰، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ICT اظهار داشت: در سال ۵۷ حدود ۸۵۰ هزار تلفن ثابت بود که اکنون به بیش از ۲۵ میلیون رسیده که در واقع ضریب نفوذ تلفن ثابت، …

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته با حضور در برنامه تهران ۲۰، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ICT اظهار داشت: در سال ۵۷ حدود ۸۵۰ هزار تلفن ثابت بود که اکنون به بیش از ۲۵ میلیون رسیده که در واقع ضریب نفوذ تلفن ثابت، ۱۴ برابر افزایش یافته است.
وی افزود: در برنامه چهارم توسعه ۹۱ خدمت دولت را تعریف کرده بودیم که ۶۳ خدمت محقق شد.
وی با اشاره به دولت دهم به عنوان نخستین دولت الکترونیک افزود: در برنامه پنجم توسعه اهداف خوبی را در این زمینه پیش بینی کرده ایم و در این عرصه خدمات الکترونیکی در بین دستگاه ها عرضه می شود.
وزیر ارتباطات در زمینه پایلوت کارت هوشمند ملی در استان قم گفت: کارت هوشمند کلید ورود به خدمات دولت الکترونیک بوده و احراز هویت در شبکه دولت الکترونیک را ممکن می سازد.
وی در ارتباط با دفاتر خدمات ارتباطی در روستاها نیز گفت: این دفاتر در حال حاضر به ۹ هزار دفتر رسیده که، از سال ۵۷ تا کنون رشد ۱۵۷ برابری داشته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند در راستای تعالی کرامات انسانی پیشگام باشد. چنانچه با صرفه جویی در وقت ها، افراد مدت زمان بیشتری برای تفکر دارند.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا