مذاکره ایران و برزیل برای گسترش روابط در حوزه ICT

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، در این دیدار دکتر مهدی اخوان با بیان توانمندی های وزارت ارتباطات و فعالیت های تحقیقاتی این مرکز و جایگاه والای آن در کشور، خواستار توسعه رابطه ایران با کشور برزیل به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شد. وی …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، در این دیدار دکتر مهدی اخوان با بیان توانمندی های وزارت ارتباطات و فعالیت های تحقیقاتی این مرکز و جایگاه والای آن در کشور، خواستار توسعه رابطه ایران با کشور برزیل به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شد. وی با اشاره به آمادگی حضور شرکتهای ایرانی حوزه ICT  برای فعالیت در برزیل، از همکاری و انجام پروژه های مشترک میان ایران  و برزیل و حضور شرکتهای برزیلی در ایران استقبال کرد.
وی با ابراز تمایل به برپایی نمایشگاهی از توانمندیهای ایران در حوزه ICT در کشور برزیل، گفت: از حرکت متقابل آن کشور نیز در این زمینه استقبال خواهد شد.
معاون وزیر علوم و فناوری برزیل نیز با ابراز علاقه به تقویت رابطه با ایران از امکان داشتن پروژه های مشترک در حوزه ICT و علاقمندی شرکتهای برزیلی برای حضور در ایران خبر داد و گفت: زمینه های کاری مشترک زیادی وجود دارد که بتواند روابط دو کشور را به خصوص در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گسترش دهد.
پس از این دیدار معاون وزیر علوم و فناوری برزیل از پژوهشکده های مرکز تحقیقات مخابرات ایران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و توانمندی های این مرکز قرار گرفت.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا