موفقیت سامسونگ در فصل پاییز

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ سامسونگ در بخش تلفن های همراه و تلویزیون های صفحه تخت خود عملکرد خوبی داشت و از فروش خوبی برخوردار شد.سامسونگ در طول سه ماهه چهارم سال پیش ۲.۶۴ میلیارد دلار سود کسب کرد و به نظر می …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز، در طول سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ سامسونگ در بخش تلفن های همراه و تلویزیون های صفحه تخت خود عملکرد خوبی داشت و از فروش خوبی برخوردار شد.
سامسونگ در طول سه ماهه چهارم سال پیش ۲.۶۴ میلیارد دلار سود کسب کرد و به نظر می رسد تولید و فروش تراشه برای حافظه دستگاه های مختلف در افزایش این میزان سود بی تاثیر نبودده است.
سامسونگ ۶۹ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه فروخت که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش فروش داشت.
این شرکت در طول کل سال ۲۰۰۹ حدود ۲۲۷ میلیون دستگاه گوشی به فروش رساند و بازهم جایگاه دوم جدول را پس از نوکیا به خود اختصاص داد.
سامسونگ همچنین با رسیدن به فروش ۱۱۷.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹، بزرگ‌ترین شرکت فن‌آوری جهان شد.
هیولت پاکارد که پیش از این در بخش فن‌آوری شرکت شماره یک بود، با فروش ۱۱۴.۶ میلیارد دلار که سه میلیارد دلار کمتر از سامسونگ بود، در مکان دوم قرار گرفت.
سامسونگ با رشد سریع در بازار تلویزیون، دوربین و تراشه‌های حافظه و حضور پررنگ در نمایشگاه CES 2010 توانست جایگاه برتر فناوری را به خود اختصاص دهد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا