معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در اولین روز هفته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۵۵۳۰ XpressMusic که به بهای ۲۳۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.این مدل نوکیا دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۵۵۳۰ XpressMusic که به بهای ۲۳۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
این مدل نوکیا دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ  ،دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت است.
همچنین گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۲۸۵ هزار تومان فروخته می شود، توانست از فروش بالایی برخوردار شود.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
N86 نوکیا با بهای ۴۱۵ هزار تومانی توانسته از فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
صفحه نمایش AMOLED با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت گیگابایت از ویژگی های گوشی N86 نوکیا به شمار می آید.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که به بهای ۱۴۵ هزار تومان به فروش رسید توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت بهره می برد.
مدل های ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۹ ، ۱۶۶۲ و ۱۶۸۰ این برند که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند قرار دارند نیز مورد استقبال مشتریان قرار داشتند. مدل های فوق به ترتیب به بهای ۲۹ ، ۲۸ ، ۳۳ ، ۳۳ ، ۴۳ و ۶۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا