سیمکارت های قاصدک و امین همراه اول در انتظار دریافت مجوز

محمد مهدی عطوفی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره زمان ارائه سیمکارت های قاصدک و امین اظهار داشت: ارائه سیمکارت های قاصدک و امین نیازمند طی مراحل اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.وی با بیان اینکه تمام اقدامات برای راه اندازی این سرویس ها به طور کامل انجام شده ، گفت: تاکنون …

محمد مهدی عطوفی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا درباره زمان ارائه سیمکارت های قاصدک و امین اظهار داشت: ارائه سیمکارت های قاصدک و امین نیازمند طی مراحل اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.
وی با بیان اینکه تمام اقدامات برای راه اندازی این سرویس ها به طور کامل انجام شده ، گفت: تاکنون موفق به دریافت مجوز برای ارائه این سرویس نشده ایم. اما پیش بینی می شود بعد از دریافت مجوزهای مربوطه این سرویس را به متقاضیان ارائه دهیم.
به گزارش موبنا همراه اول دو سیمکارت قاصدک و امین را برای اولین بار در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۰۸ معرفی کرد. قرار بود این سیمکارت ها پس از آن به متقاضیان عرضه شود.اما این اقدام تاکنون صورت نپذیرفته است. تابستان امسال همراه اول در فراخوانی اعلام کرد، قصد دارد در سال جاری، پروژه سیمکارت های امین و قاصدک را با استفاده از توان داخلی، اجرایی کند.
سیمکارت قاصدک، سیمکارت ویژه ارسال و دریافت پیام کوتاه است. سیمکارت امین نیز با سامانه ردیاب (GSM / GPRS / GPS) در قالب یک جعبه سخت افزاری برای حفاظت و کنترل و تعیین موقعیت جغرافیایی روی خودرو نصب می شود. طبق اعلام قبلی شرکت ارتباطات سیار، تعرفه هر پیامک سیمکارت امین مانند سیمکارت عادی محاسبه می شود و حداقل اعتبار سالانه آن ۲۰۰ هزار ریال است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا