تشریح فرآیند قرعه‌کشی مشترکان خوش حساب همراه اول درطرح ثامن

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط‌عمومی شرکت ارتباطات ‌سیار اعلام کرد: قرعه‌کشی‌ براساس شماره تلفن انجام ‌شده و هر خط فقط یک جایزه را می‌توانست از آن خود کند و احتمال اینکه یک شماره تلفن چند جایزه را ببرد وجود نداشت.در این قرعه‌کشی، پرداخت به موقع صورتحساب، عدم بدهی پیشین در صورتحساب و هر ۱۰۰ …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط‌عمومی شرکت ارتباطات ‌سیار اعلام کرد: قرعه‌کشی‌ براساس شماره تلفن انجام ‌شده و هر خط فقط یک جایزه را می‌توانست از آن خود کند و احتمال اینکه یک شماره تلفن چند جایزه را ببرد وجود نداشت.
در این قرعه‌کشی، پرداخت به موقع صورتحساب، عدم بدهی پیشین در صورتحساب و هر ۱۰۰ هزار ریال کارکرد دوره، هر کدام یک امتیاز داشت و مشترکانی که امتیاز بیشتری داشتند، از بخت بیشتری برای برنده شدن برخوردار بودند.
قرعه‌کشی، از جوایز با ارزش‌ بیشتر شروع و در صورت برنده شدن در یکی از جوایز، آن شماره تلفن از ادامه قرعه‌کشی کنار گذاشته می‌شد. در ضمن برای مشترکانی که پرداخت خود را به صورت غیرحضوری انجام داده بودند، جایزه ویژه پیش‌بینی شده بود.
مراسم قرعه کشی ۸۸۸۸ جایزه طرح ثامن برای مشترکان خوش حساب همراه‌اول در تاریخ ۲۳ آذرماه سال‌ جاری با حضور نمایندگان دادستانی کل کشور، اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما و مدیران مخابراتی در برج‌ همراه برگزار ‌شد. سالن قرعه‌کشی این جوایز به روی اصحاب رسانه و عموم مردم باز بود.
پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن اسامی برندگان، اسامی برای بررسی بیشتر و تایید نهایی به دادستانی و صداوسیما ارسال و پس از تایید نهایی، از تاریخ ۲۹ دی‌ماه برای اطلاع عموم روی سایت همراه‌اول به نشانی www.mci.ir قرار گرفت.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا