معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی KF510 که با بهای ۱۵۳ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شود توانسته به دلیل استقبال مشتریان در لیسن پرفروش ترین های این برند جای گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی KF510 که با بهای ۱۵۳ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شود توانسته به دلیل استقبال مشتریان در لیسن پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های این گوشی به شمارمی آید.
گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۴۹ هزار تومانی نیز توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در جایگاه سوم پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت است.
گوشی KE970 نیز از دیگر مدل های این برند است که با بهای فروش ۱۲۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
گوشی های GB110 ، GB190 و KS360 از جمله دیگر گوشی های این برند است که با قیمت ۵۴ ، ۶۱ و ۱۳۹ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا