ساختارشرکت ارتباطات زیرساخت تغییر می کند

به گزارش سازمان خبری موبنا غلامرضا شیدایی افزود: در فاز اول و سازمانی که اخیراً به تصویب هیات مدیره رسیده است، بخش های بررسی اقتصادی، آموزش و حقوقی ارتقا و به اداره کل تبدیل می شوند. معاونت فناوری ارتباطات به معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی تبدیل می شود. اداره کل توسعه و ارزیابی شبکه دیتا نیز …

به گزارش سازمان خبری موبنا غلامرضا شیدایی افزود: در فاز اول و سازمانی که اخیراً به تصویب هیات مدیره رسیده است، بخش های بررسی اقتصادی، آموزش و حقوقی ارتقا و به اداره کل تبدیل می شوند. معاونت فناوری ارتباطات به معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی تبدیل می شود. اداره کل توسعه و ارزیابی شبکه دیتا نیز با اداره کل طرح و مهندسی سوییچ ادغام و به مجموعه معاونت طرح و توسعه منتقل خواهد شد.
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت درباره ساختار سازمانی امور استان های شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: براساس اساسنامه، برای استانها نیز ساختار سازمانی حداقلی ، برای نظارت برعملکرد نقاط حضور در کشورپیش بینی شده که در حال عملیاتی شدن است.
وی تصریح کرد: ساختار سازمانی مستقیماً با نیروی انسانی ارتباط دارد. از آنجا که این شرکت پیشینه طولانی و تغییرات گسترده یی در سی سال گذشته داشته است، یکباره نمی توان  فارغ از جوانب، ایده آل ترین ساختار را در شرکت طراحی و اجرا کرد. برهمین اساس پس از بررسی نقاط ضعف و قوت و همچنین تهدیدها و فرصتها، در جلسات متعدد، به این نتیجه رسیدیم که می توانیم به مرور و درچند فازاجرایی به ساختار مطلوب برای حضور در صحنه های بین المللی و منطقه ای برسیم.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا