مایکروسافت کمر به جنگ گوگل می بندد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، بر اساس گزارش موسسه Jefferies، مایکروسافت که گوشی “Pink” را پیشتر معرفی کرده بود، به نظر می رسد قصد دارد در طول برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال گوشی خود را به بازار عرضه کند.اپل دو سه سال قبل اقدام به عرضه اولین گوشی از سری آیفون …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، بر اساس گزارش موسسه Jefferies، مایکروسافت که گوشی “Pink” را پیشتر معرفی کرده بود، به نظر می رسد قصد دارد در طول برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال گوشی خود را به بازار عرضه کند.
اپل دو سه سال قبل اقدام به عرضه اولین گوشی از سری آیفون کرد. iPhone 2G انقلابی در صنعت تلفن همراه به وجود آورد و تصور مردم را از گوشی های هوشمند کاملا تغییر داد و به این ترتیب بسیاری از تولید کنندگان را برای رقابت با اپل تحریک کرد.
تا کنون مایکروسافت به حوزه سخت افزاری موبایل وارد نشده و سعی کرده از این بازار پرجنجال دور بماند اما به تازگی اخباری مبنی بر اینکه مایکروسافت هم به زودی راهی بازار موبایل می شود منتشر شده، با این حال هنوز استیو بالمر اطلاع دقیقی درباره عرضه این گوشی نداده است.
در این میان گوگل هم در ابتدای امسال اقدام به عرضه اولین گوشی با برند خود کرد اما مایکروسافت همچنان سکوت کرده است.
در حالی که انتظار می رود سیستم عامل Windows Mobile 7 در طول سال ۲۰۱۱ عرضه شود اما با عرضه گوشی Zune پیش بینی می شود ویندوز موبایل هفت هم زودتر به بازار بیاید.
بر این اساس انتظار می رود گوشی Zune در طول کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۰ که ماه آینده در اسپانیا برگزار می شود، رونمایی شود.
گفته می شود این گوشی از سیستم عامل Windows Mobile 7، دوربین پنج مگاپیکسلی، قابلیت ضبط ویدیو HD و امکان دسترسی به آیتیونز برخوردار است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا