تمام ادارات دهاقان به مرکز داده‌های استانداری متصل شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، محمدعلی‌ رضوی صبح امروز در مراسم اتصال نخستین ادارات شهرستان به مرکز داده‌های استانداری در حضور مسئولان این شهرستان اظهار داشت: آماده‌سازی بستر مناسب برای اتصال تمام ادارات شهرستان به مرکز داده‌های استانداری اصفهان یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در دست اجرا بوده است.وی افزود: پس از انجام …

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، محمدعلی‌ رضوی صبح امروز در مراسم اتصال نخستین ادارات شهرستان به مرکز داده‌های استانداری در حضور مسئولان این شهرستان اظهار داشت: آماده‌سازی بستر مناسب برای اتصال تمام ادارات شهرستان به مرکز داده‌های استانداری اصفهان یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در دست اجرا بوده است.
وی افزود: پس از انجام فعالیت‌های پیگیرانه توانستیم تمام ادارات و به ویژه مدارس سطح شهرستان را در این طرح پوشش دهیم.
رئیس اداره مخابرات دهاقان بیان داشت: با به اجرا درآمدن این طرح در سطح شهرستان و زیر پوشش قرار گرفتن تمام ادارات و ارگان‌ها و مدارس، ارسال نامه‌ها و مکاتبات نامه‌ای و مکتوب از حالت کاغذی خارج شده و از سوی فضای مجازی صورت می‌گیرد.
رضوی ادامه داد: با اتصال و اجرای این طرح تمام ارتباطات نهادها و ادارات و ارگان‌ها به صورت مجازی و با کمترین زمان و هزینه انجام می‌شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران و نامگذاری این سال به سال اصلاح الگوی مصرف، بیان داشت: اجرای این طرح بیشترین تاثیر در کاهش هزینه‌ها را به خود اختصاص داده است.
رئیس اداره مخابرات دهاقان با اشاره به مک لوهان دانشمند بزرگ آلمانی که گفته است «با توسعه و گسترش ارتباطات، جهان به یک دهکده کوچک تبدیل شده است.»، تصریح کرد: همگان باید سعی کنند از این توسعه ارتباطات باز نمانند.
وی گفت: امروزه همگان شاهد هستیم که یکی از بزرگ‌ترین عوامل تاثیرگذار در رشد و توسعه کشورها، دستیابی به علوم ارتباطات که همه نشات گرفته از مخابرات است، هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا