کاهش شکایات از مجموعه وزارت ارتباطات

  به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خواجه پور اظهار داشت: دیدارهای مردمی در دور سوم سفرهای استانی از ویژگی های جدید و بهتری برخوردار شده است. در دور جدید، نمایندگان هر یک از وزارت خانه ها در ساختمان حوزه کاری خود پذیرای مردم هستند. این موضوع …

  به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد خواجه پور اظهار داشت: دیدارهای مردمی در دور سوم سفرهای استانی از ویژگی های جدید و بهتری برخوردار شده است. در دور جدید، نمایندگان هر یک از وزارت خانه ها در ساختمان حوزه کاری خود پذیرای مردم هستند. این موضوع موجب رسیدگی سریعتر به شکایات و یا پیشنهادات مردمی شده است. مسوولان تخصصی استان، موارد مطروحه را مستقیماً پیگیری می کنند. به نظر می آید مردم از روش جدید رضایت بیشتر دارند. چرا که موجب شده از رفت و آمدهای بی مورد جلوگیری به عمل آید.
معاون حقوقی و امور مجلس دیدار با نخبگان را یکی دیگراز ویژگی های جدید بازدید مردمی در دور سوم سفرهای استانی دولت دانست و گفت: نخبگان علمی شرکت ها در هر استان در سطح دانشجوی دکتری به صورت جمعی در محل ستاد حضور پیدا می کنند و طرح ها و برنامه های خاص خود را مطرح می کنند. طرح ارایه شده از سوی نخبگان استان ها، طرح های بسیار ارزنده ای بوده است که معاونت آموزش، پژوهش و امور بین الملل وزارت ارتباطات نیز از آن ها استقبال خوبی را داشته است.
 کمتر از ۱۰ درصد سوالات مردمی مربوط به مسائل فنی بوده است. دل نگرانی برخی پرسنل مخابرات از سرنوشتشان پس از خصوصی سازی و برخی ابهامات در خصوص واگذاری مخابرات از جمله آن ها است که با توضیحات ارایه شده به مردم، نگرانی آن ها مرتفع می شود.
 ۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا