قیمت تلویزیون های ال ای دی به طور چشمگیری کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش استقبال از تلویزیون های ال ای دی سامسونگ به دلیل هزینه بالای آنها باعث شد تا بهای فروش آن به طور چشمگیری در بازار کاهش یابد. کاهش قدرت خرید عموم مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی کشور باعث  بی تمایلی مشتریان به  تلویزیون های ال ای دی شده است.تلویزیون …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش استقبال از تلویزیون های ال ای دی سامسونگ به دلیل هزینه بالای آنها باعث شد تا بهای فروش آن به طور چشمگیری در بازار کاهش یابد. کاهش قدرت خرید عموم مردم و وضعیت نامناسب اقتصادی کشور باعث  بی تمایلی مشتریان به  تلویزیون های ال ای دی شده است.
تلویزیون های ال ای دی که دارای ویژگی های بالاتری از ال سی دی هستند تا کنون در بازار دیجیتال تهران از فروش خوبی برخوردار نشده اند. تلویزیون ال ای دی سری شش هزار سامسونگ که چندی پیش به بهای دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به فروش می رسیدهم اکنون با قیمت دو میلیون و ۱۹ هزار تومان فروخته می شود.
سری هفت هزار این نوع تلویزیون ها نیز با افت قیمت چشمگیر هم اکنون به بهای دو میلیون و ۱۱۹ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
 رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران در این باره گفت: در پی رکود و کاهش قیمت جهانی این کالا شاهد کاهش قیمت چشمگیر این نوع تلویزیون ها در بازار هستیم. “ابراهیم درستی” افزود: فروشندگان با حداقل سود در این بازار به فعالیت خود ادامه می دهند.
وی با اشاره به نوسان قیمت این کالای دیجیتالی طی ماه آتی تصریح کرد: در شرایط فعلی نمی توان اعلام دقیقی از نوسان قیمت تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی در بازار کرد. اما اکنون بهترین زمان برای خرید توسط مشتریان است. چرا که قیمت انواع تلویزیون ها به حداقل رسیده ا ست.
به گفته فروشندگان این کالای دیجیتالی، تنها تلویزیون های ال سی دی با میانگین قیمت ۸۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده اند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا