نسخه اصلاحی اساسنامه مخابرات به استان‌ها ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کارگزار ظهر امروز در جمع مدیران ستادی مخابرات استان سود سهام مخابرات استان را در سال گذشته ۱۷ تومان به‌ازای هر سهم ذکر کرد و پیش‌بینی کرد سود سهام در سال جاری به ۲۴ تومان برسد.وی مخابرات این استان را پرسودترین شرکت پس از تهران برشمرد و برای …

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کارگزار ظهر امروز در جمع مدیران ستادی مخابرات استان سود سهام مخابرات استان را در سال گذشته ۱۷ تومان به‌ازای هر سهم ذکر کرد و پیش‌بینی کرد سود سهام در سال جاری به ۲۴ تومان برسد.
وی مخابرات این استان را پرسودترین شرکت پس از تهران برشمرد و برای حفظ این رتبه خواستار تحول جدی در روش‌ها و اجراییات معمول شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات خراسان رضوی از کاهش بیش از یک‌هزار لینک در شبکه زیرساخت استان خبرداد و افزود: این ‌رقم ‌تا پایان ‌سال ‌به ‌یک هزار و ۶۰۰ پیوند می‌رسد که‌ صرفه‌جویی ‌حاصل از آن ‌بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان می‌‌شود.
وی با بیان اینکه که با انجام بازنگری در قراردادها و ارتقای کیفیت می‌توان در روش‌های سنتی تجدید نظر کرد، خاطرنشان ساخت: در پنج سال گذشته تمام شبکه‌ها و زیرساخت‌ها نوسازی شده و در بحث نگهداری می‌توان مبتکرانه‌تر عمل کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تغییر نگرش مدیران گفت: با واگذاری ۸۰ درصد سهام مخابرات به بخش خصوصی عملاً از حیطه دولتی بودن خارج شدیم که به‌تبع آن تغییر نگرش در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و مشتری پسندتر سرلوحه کارمان قرار خواهد گرفت.
معاون توسعه و مهندسی مخابرات خراسان رضوی نیز با ارائه سخنانی از کاهش یک‌هزار لینک به PC ها و SC های استان و ۱۴۶ لینک به ارتباطات سیار خبر داد.
مهوی نقوی گفت: کاهش هزینه‌ها و کسب درآمدها درراستای توسعه تجهیزات و ارائه خدمات مطلوب‌تر راهبرد اصلی ما خواهد بود.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا