دستگاه‌ها نگاه حمایتی به فناوری اطلاعات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با اشاره به سابقه طولانی برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان قم اظهار داشت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباط دانش و توانمندی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استان را به نمایش می‌گذارد.وی به مشکلات …

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم با اشاره به سابقه طولانی برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان قم اظهار داشت: نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباط دانش و توانمندی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استان را به نمایش می‌گذارد.
وی به مشکلات برگزاری نمایشگاه در استان قم اشاره کرد و گفت: شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های دستگاه‌ها نیازمند نمایش و عرضه محصولات و تولیدات است که با برگزاری این نمایشگاه‌ها میسر می‌شود.
رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با تاکید بر اهمیت به کارگیری دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات در نیازهای کنونی افزود: دستگاه‌ها و مدیران اجرایی باید در راستای نهادینه کردن دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات گام‌های موثری بردارند تا جامعه را به پیشرفت نزدیک‌تر کنند.
رضایی گفت: دستگاه‌ها باید نگاه حمایتی به فعالیت‌های فناوری اطلاعات داشته باشند تا بتوان به نقاط ضعف و قوت پی‌برد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم نوآوری و شکوفایی افزود: فناوری اطلاعات در تمام بخش‌ها باید مدیریت و اجرا شود تا خدماتی مفید در این بخش‌ها به جامعه عرضه شود.
رئیس مرکز رشد دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کشور ایران در مقایسه با مالزی از تولیدات فناوری اطلاعات کمتری برخوردار است که این مسئله نیازمند توجه و حمایت‌های مسئولان اجرایی است تا به جایگاه واقعی خود برسیم.
رضایی ادامه داد: سرمایه‌گذاری و حمایت در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه‌ای بزرگ و زمینه ساز رشد و ترقی است.
وی در پایان سخنان تصریح کرد: زیرساخت‌ها و پایه ریزی‌هایی اساسی باید در بخش فناوری اطلاعات صورت گیرد تا جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهد.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا